Overslaan en naar de inhoud gaan

Rituals Cosmetics beste winkelketen

Rituals Cosmetics is gisteravond uitgeroepen tot beste winkelketen bij de ING Retail Jaarprijzen 2009. Keurslager won de publieksprijs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het juryrapport staat dat Rituals 'topkwaliteit biedt voor een eerlijke prijs'. 'Rituals maakt van gewone dingen iets bijzonders over de volle breedte van cosmetics. Het ijzersterke concept is een sieraad voor de Nederlandse detailhandel en hard op weg om een internationaal topmerk te worden.'

related partner content for mobile comes here

Keurslager was de publieksfavoriet. Het is de eerste keer dat Keurslager de prijs wint. Het publiek gaf hen een gemiddeld rapportcijfer van 7,90. Keurslager behaalde bij alle onderzochte aspecten zeer hoge rapportcijfers, maar scoorde met name op de aspecten service (8,43), assortiment (8,41) en deskundig personeel (8,35).

Linneweever Optiek (Wateringen) won in de categorie Vakjuryprijs Beste Zelfstandige Winkel. Uit het juryrapport: 'Linneweever Optiek in Wateringen is één van de meest gerenommeerde opticiens van ons land. De merkenmix, de natuurlijke symbiose van mode en zorg, de consequente keuze voor kwaliteit en de klantbenadering maken van Linneweever een autoriteit in de optiekbranche waar niemand omheen kan.'

Van Tilburg Mode & Sport (Nistelrode) kreeg van het publiek in de eerste ronde het hoogste eindcijfer (8,51). In de tweede en tevens laatste ronde kreeg zij het meeste aantal stemmen (47,8 pct). Van Tilburg Mode & Sport werd op 17 oktober al verkozen tot winnaar van de provincie Noord-Brabant.

De prijzen werden gisteravond in Studio 21 in Hilversum uitgereikt. Meer prijzen .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in