Overslaan en naar de inhoud gaan

Twente deelt tijd uit aan drukke Randstad

In het oosten van het land doen ze het allemaal wat rustiger aan.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Creative agency Lemon Scented Tea lanceert de nieuwe merkcampagne van Twente, waarin een boodschap voor de drukke Randstedeling centraal staat: Tijd zat, in Twente. De Randstedeling zou tijd tekort en veel stress ervaren, terwijl ze het in Tukkerland wat rustiger aan doen.

related partner content for mobile comes here

Eigenzinnige Tukkers


‘Tuurlijk hebben we in Twente ook volle dagen en moeten we dingen doen en regelen, maar we hebben hier een ander ritme’, zegt Quirine ter Haar van Twente Marketing. ‘We doen dingen op onze manier, waardoor wij die tijdsdruk niet zo ervaren.’ Gijsbregt Vijn van Lemon Scented Tea: ‘Door een heel duidelijke tegenstander te formuleren, creëren we een verhaal met een interessante spanningsboog. Zo laten we eerst zien dat we tijd ophalen in Twente, om die vervolgens uit te delen aan de Randstad. Zodat we mensen de hele campagne blijven boeien.’

‘Tuurlijk hebben we in Twente ook volle dagen en moeten we dingen doen en regelen, maar we hebben hier een ander ritme’, zegt Quirine ter Haar van Twente Marketing. ‘We doen dingen op onze manier, waardoor wij die tijdsdruk niet zo ervaren.’ Gijsbregt Vijn van Lemon Scented Tea: ‘Door een heel duidelijke tegenstander te formuleren, creëren we een verhaal met een interessante spanningsboog. Zo laten we eerst zien dat we tijd ophalen in Twente, om die vervolgens uit te delen aan de Randstad. Zodat we mensen de hele campagne blijven boeien.’

Twentse Tijd Truck


Om te laten zien dat Twente tijd zat heeft, trekt de Twentse Tijd Truck – bemand met Twentse studenten – langs verschillende zomerfestivals om tijd uit te delen aan iedereen die tijd tekort komt. In de vorm van Twents bier, waarvan festivalbezoekers 18 minuten (glas) of 42 minuten (XL-fles) kunnen genieten. Daarnaast kunnen mensen via de video en online game ‘Klik op Tijd’ extra tijd winnen in Twente. Zoals twee uur extra zweten in de sauna of vijf uur langer uitslapen.

Om te laten zien dat Twente tijd zat heeft, trekt de Twentse Tijd Truck – bemand met Twentse studenten – langs verschillende zomerfestivals om tijd uit te delen aan iedereen die tijd tekort komt. In de vorm van Twents bier, waarvan festivalbezoekers 18 minuten (glas) of 42 minuten (XL-fles) kunnen genieten. Daarnaast kunnen mensen via de video en online game ‘Klik op Tijd’ extra tijd winnen in Twente. Zoals twee uur extra zweten in de sauna of vijf uur langer uitslapen.

Tukkers betrekken


De Twentse Tijd Truck wordt onder andere aangejaagd met pre-rolls en een campagne op Facebook en Instagram. Verder is de truck te volgen via het platform tijdzatintwente.nl. Ter Haar: ‘We vonden het erg belangrijk om Twentse ondernemers te betrekken bij de campagne. Op het platform krijgen zij dan ook ruimte om aanbiedingen te doen. Alleen geven ze geen korting weg, maar tijd.’ De truck trekt nog tot en met oktober langs festivals in Nederland.

De Twentse Tijd Truck wordt onder andere aangejaagd met pre-rolls en een campagne op Facebook en Instagram. Verder is de truck te volgen via het platform tijdzatintwente.nl. Ter Haar: ‘We vonden het erg belangrijk om Twentse ondernemers te betrekken bij de campagne. Op het platform krijgen zij dan ook ruimte om aanbiedingen te doen. Alleen geven ze geen korting weg, maar tijd.’ De truck trekt nog tot en met oktober langs festivals in Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
eddie ydv

The guys follow the homepage of this site that I've shared here http://passwordsinmicrosoftedge.com/ and I see how important this is for all Microsoft Windows 10 users. Once you start reading the information, you say thank you very much for this.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in