'Bronzen' dag voor Nederland in Cannes


Een mooie score voor Nederlandse bureaus op de tweede prijzendag van het Cannes Lions-festival. DDB & Tribal Amsterdam en en TBWA\Neboko wonnen elk drie Bronzen Leeuwen en Anomaly twee.
DDB & Tribal Amsterdam scoorde met de Vodafone-stottercampagne 'Get the Flow' tweemaal in de categorie Promo en eenmaal in de categorie PR. Aan deze campagne werkten ook mee Wefilm, Awful Men, MEC en Het PR Bureau.
Vacatures
Clustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTBWA\Neboko 'verbronsde' de nominaties voor 'Tramroulette' (Holland Casino) in de categorieën Promo & Activation en Outdoor.
Anomaly (in samenwerking met CXA New York en AMP Amsterdam) won in de categorie Outdoor twee Bronzen Leeuwen met de Diesel-campagne (zie beeld bovenaan).
Grands Prix waren er op deze dag voor 'Boost Your Voice' (180 LA, categorie Promo), 'Fearless Girl' (McCann, categorieën PR en Outdoor) en Burger King (David, categorie Print).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid