Overslaan en naar de inhoud gaan

'Bronzen' dag voor Nederland in Cannes

3 Bronzen Leeuwen voor DDB & Tribal Amsterdam en TBWA\Neboko, 2 voor Anomaly
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Een mooie score voor Nederlandse bureaus op de tweede prijzendag van het Cannes Lions-festival. DDB & Tribal Amsterdam en en TBWA\Neboko wonnen elk drie Bronzen Leeuwen en Anomaly twee.

related partner content for mobile comes here

DDB & Tribal Amsterdam scoorde met de Vodafone-stottercampagne 'Get the Flow' tweemaal in de categorie Promo en eenmaal in de categorie PR. Aan deze campagne werkten ook mee Wefilm, Awful Men, MEC en Het PR Bureau.

TBWA\Neboko 'verbronsde' de nominaties voor 'Tramroulette' (Holland Casino) in de categorieën Promo & Activation en Outdoor.

 

Anomaly (in samenwerking met CXA New York en AMP Amsterdam) won in de categorie Outdoor twee Bronzen Leeuwen met de Diesel-campagne (zie beeld bovenaan).

Grands Prix waren er op deze dag voor 'Boost Your Voice' (180 LA, categorie Promo), 'Fearless Girl' (McCann, categorieën PR en Outdoor) en Burger King (David, categorie Print).

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in