SNT lanceert mobiele flyer
De verzonden boodschap bestaat uit beeld – een multimediale flyer – en bewerkstelligt volgens SNT meer merkbeleving en emotie dan nu het geval is bij een tekstbericht of tijdens een telefoongesprek. SNT hoopt er vooral jongeren makkelijker mee te bereiken.
Marjolijn Aarnoudse, MT-lid van SNT: ‘Dit nieuwe kanaal is belangrijk omdat het de jongere doelgroep aanspreekt. Er wordt nu op eigentijdse manier met hen gecommuniceerd. In onze multichannel aanpak is dit een uitbreiding op onze bestaande kanalen MSN, chat, SMS, telefoon, fax en email waarmee we onze klanten veel extra mogelijkheden geven. Het biedt hen meer flexibiliteit in het effectief benaderen van hun doelgroepen.’
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaOver de werkwijze: ‘Het verzenden van mobile flyers is volledig geïntegreerd. Flyers kunnen eenvoudig door de contactcenteragent worden verstuurd. Tijdens campagnes kan men snel inhoudelijke wijzigingen aan brengen, en de vormgeving kan volledig worden afgestemd op de actie en huisstijl van de opdrachtgever.’
Gebruikte techniek is M2Fly, ontwikkeld door het mobilemarketingbedrijf Service2Media.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid