Overslaan en naar de inhoud gaan

Simyo: derde mobiele merk KPN

KPN lanceert vandaag zijn derde mobiele merk in Nederland onder de naam Simyo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Simyo wordt het eerste merk in Nederland met een 'no-nonsense' concept voor mensen die mobiel willen bellen en sms'en tegen lage tarieven en zonder betaalde extra's. Simyo biedt één enkel tarief voor mobiel bellen in Nederland: 18 cent per minuut, ongeacht of men naar een vaste of mobiele aansluiting belt en ongeacht het tijdstip of de dag van de week.
Naast het KPN merk zijn er jongerenmerk Hi en binnenkort prijsvechter Telfort.

related partner content for mobile comes here

Marco Visser, commercieel directeur van KPN Mobiel Nederland: ‘Bijna iedereen in Nederland heeft ondertussen een mobiele telefoon. Het tijdperk van een “one size fits all” aanpak is definitief voorbij. 16 Miljoen verschillende klanten kunnen natuurlijk niet over een kam worden geschoren. Daarom spreekt KPN in toenemende mate specifieke marktsegmenten aan.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in