Rotterdamse toeristensector alert op e-mail
Organisaties in de Rotterdamse toeristensector
reageren alert op vragen via e-mail. Dat blijkt uit onderzoek van
internetbureau…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Zeven van de tien organisaties voldeden binnenvijf dagen aan een verzoek tot informatie. Het Luxor Theater, de Euromast en Hotel New York kwamen als grote winnaars naar voren. Zij reageerden binnen enkele uren op de vragen die via e-mail werden gesteld. Museum Boijmans van Beuningen en Industrieel Toerisme Rotterdam eindigden onderaan. Die instellingen gaven helemaal geenantwoord op de gestelde vragen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vorige maand kwam uit een vergelijkbare steekproef onderzorgverzekeraars naar voren dat 40 procent van de onderzochte organisatieshelemaal niets van zich liet horen. Dat leidde tot grote beroering binnendeze branche. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid