Repko naar Randstad Nederland; Positioneringsgroep zoekt opvolger
Door zijn jarenlange (retail) ervaring sluit hij goed aan bij Randstad Nederland, zo meldt de dienstverlener op de arbeidsmarkt in een persbericht. Randstad wijst hierbij op zijn vorige functie: manager marketing commucation bij Albert Heijn. Over zijn korte carrière bij de Positioneringsgroep wordt in dat bericht echter niet gerept. ‘Eh, ja, dat klopt’, reageert Repko. Hij erkent dat het verblijf van drie maanden niet echt een succes is gebleken. De positie ‘aan de andere kant van de tafel’ beviel hem allerminst. ‘Kijk, ik hou van de breedte van één merk. Waarmee je kunt boetseren, waar je continuïteit in kunt brengen. En bij de Positioneringsgroep heb je te maken met meerdere merken tegelijk. Bovendien ben je consultant: je mag komen, maar je kunt ook weer gaan. Je bent afhankelijk van andermans gedachtegoed.’ Mooie analyse achteraf, maar had hij dan van tevoren niet kunnen bedenken? ‘Dat had ik me vooraf kunnen realiseren ja. Maar wie niet waagt, die niet wint, zo redeneerde ik.’
Wie de plek van Repko bij de Positioneringsgroep opvult is nog niet bekend. ‘Daar nemen we de tijd voor’, aldus Peter van Steensel, partner binnen de Positioneringsgroep.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid