Overslaan en naar de inhoud gaan

Repko naar Randstad Nederland; Positioneringsgroep zoekt opvolger

René Repko is benoemd tot manager communicatie van Randstad Nederland. Repko, die op 10 juni aan de slag is gegaan, ziet het vergroten van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door zijn jarenlange (retail) ervaring sluit hij goed aan bij Randstad Nederland, zo meldt de dienstverlener op de arbeidsmarkt in een persbericht. Randstad wijst hierbij op zijn vorige functie: manager marketing commucation bij Albert Heijn. Over zijn korte carrière bij de Positioneringsgroep wordt in dat bericht echter niet gerept. ‘Eh, ja, dat klopt’, reageert Repko. Hij erkent dat het verblijf van drie maanden niet echt een succes is gebleken. De positie ‘aan de andere kant van de tafel’ beviel hem allerminst. ‘Kijk, ik hou van de breedte van één merk. Waarmee je kunt boetseren, waar je continuïteit in kunt brengen. En bij de Positioneringsgroep heb je te maken met meerdere merken tegelijk. Bovendien ben je consultant: je mag komen, maar je kunt ook weer gaan. Je bent afhankelijk van andermans gedachtegoed.’ Mooie analyse achteraf, maar had hij dan van tevoren niet kunnen bedenken? ‘Dat had ik me vooraf kunnen realiseren ja. Maar wie niet waagt, die niet wint, zo redeneerde ik.’

related partner content for mobile comes here

Wie de plek van Repko bij de Positioneringsgroep opvult is nog niet bekend. ‘Daar nemen we de tijd voor’, aldus Peter van Steensel, partner binnen de Positioneringsgroep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in