Overslaan en naar de inhoud gaan

Aandelen Havas de dupe van WorldCom

Aandelen van het Franse Havas, de holding van onder meer het Euro RSCG reclamebureaunetwerk, zijn meer dan 4 pct gedaald op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De beleggers vrezen dat het in moeilijkheden verkerende WorldCom de rekeningen bij Havas of zijn dochters niet zal kunnen betalen. Het betreft een van Havas’ grootste klanten. Simon Gilham, vice president communications bij Havas in Parijs, zegt echter ‘dat er geen sprake is van achterstallige betalingen’. Vorige maand meldde Merrill Lynch-analist Tom Deltz in Advertising Age dat WorldCom goed was voor 1 pct van het inkomen van Havas en dus een grote klant is. Het meeste werk voor de onderneming wordt gedaan via het New Yorkse bureau Messner Vetere Berger McNamee Schmetterer/Euro RSCG in de VS. In februari schakelde WorldCom ook Interpublic-dochter Deutch in New York in voor een consumentenaccount.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in