Reclamemaker/auteur Paul Arden overleden
Reclamemaker en auteur Paul Arden is afgelopen woensdag overleden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Brit Arden was een succesvolle reclameman. Hij was onder meer verantwoordelijk voor topcampagnes van British Airways en Silk Cut. Hij schreef ook drie boekjes waarin hij de draak stak met de vele zelfhulpboeken die gepubliceerd worden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zijn boekjes blonken uit in het duidelijk overbrengen van de boodschap door zeer bondige teksten en bijbehorende sterke beelden. “It’s not how good you are, it’s how good you want to be” is zijn bekendste boek.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn 1993 zette hij de filmproductiemaatschappij Arden Sutherland-Dodd op. Paul Arden werd 67 jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid