Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamemaker/auteur Paul Arden overleden

Reclamemaker en auteur Paul Arden is afgelopen woensdag overleden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Brit Arden was een succesvolle reclameman. Hij was onder meer verantwoordelijk voor topcampagnes van British Airways en Silk Cut. Hij schreef ook drie boekjes waarin hij de draak stak met de vele zelfhulpboeken die gepubliceerd worden.

related partner content for mobile comes here

Zijn boekjes blonken uit in het duidelijk overbrengen van de boodschap door zeer bondige teksten en bijbehorende sterke beelden. “It’s not how good you are, it’s how good you want to be” is zijn bekendste boek.

In 1993 zette hij de filmproductiemaatschappij Arden Sutherland-Dodd op. Paul Arden werd 67 jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in