Radiobestedingen verder gedaald
De netto radioreclamebestedingen bedroegen in het eerste halfjaar 104,5 miljoen euro. De zelfde periode vorig jaar was goed voor 107,2…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Daarmee hebben adverteerders – zowel aan spot als aan non spot advertising – 2,7 miljoen euro minder uitgegeven aan radioreclame.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met een beetje goede wil is er ook goed nieuws te vinden in de meest recente cijfers. De netto omzet in het tweede kwartaal relatief minder daalde dan het eerste. In het eerste kwartaal ging de omzet terug van 47,4 naar 45,6 miljoen (-3,7 procent), in het tweede kwartaal ging het om een daling van 59,9 naar 58,9 miljoen (-1,7 procent).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Radio Advies Bureau
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid