Overslaan en naar de inhoud gaan

Quisma introduceert Customer Lifetime Value-model

Online performance marketing-bedrijf Quisma, onderdeel van GroupM (Mindshare, Mediacom, MEC, Maxus) heeft een – volgens eigen zeggen -…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De handleiding helpt bij het bepalen van de online marketingstrategie, waarmee marketingbudgetten op de lange termijn beter kunnen worden besteed.

related partner content for mobile comes here

De opname van dit Customer Lifetime Value-model (CLV) bij het bepalen van de marketingstrategie resulteert in een efficiëntere distributie van de marketingbudgetten op de lange termijn. André Schimmel, Managing Director bij Quisma Nederland: ‘Veel bedrijven baseren de online marketingstrategie op afzonderlijke punten als conversie, omzet, ROI of kosten-omzetverhouding. Dit is echter niet voldoende. Het Customer Lifetime Value-model dat Quisma heeft ontwikkeld, onderscheidt ook nieuwe en vaste klanten van een bedrijf en houdt rekening met de ontwikkeling van een klantenrelatie, waarin de behoeften van de klant verschuiven. Dit is van wezenlijke invloed op de effectiviteit van een campagne en dus de inzet van het budget.’

De whitepaper ‘Customer Lifetime Value in performance marketing’ is te downloaden via quisma.nl.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in