Overslaan en naar de inhoud gaan

Qi-chef mag gaan

Met het netjes genoteerde gedrocht dat online marketingbureau Qi "....zich verder wil specialiseren in digitale merkenbouw door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met het netjes genoteerde gedrocht dat online marketingbureau "....zich verder wil specialiseren in digitale merkenbouw door technologische en merkstrategische innovatie..." brengt vanmorgen het nieuws dat binnen een jaar de directeur van Qi zijn kunsten elders mag gaan bewijzen.

related partner content for mobile comes here

Iwan Hullegie heeft het niet gered. Dat is geen schande. Je kunt, zonder die omhaal van woorden, gewoon zeggen: verkeerde man op de verkeerde plek, pech gehad. Hullegie snapte te weinig van internetmarketing.

Maar kennelijk is het toegeven van fouten moeilijk, ook voor de persoon die hem aanstelde. Het fenomenale geheugen dat internet biedt, geeft de mogelijkheid om nog hoe Hullegie bij Qi terechtkwam:

"Op een gegeven moment werd ik gebeld door Kay Lagerweij van de Conclusion Group (de voormalige Ewijcks Groep). Die stelde me de vraag of ik nog iemand wist voor de positie van managing director bij Qi. Toen raakten we in gesprek over Qi. 'Waar staat Qi nu? Waar moet het heen met het bedrijf?' Dat soort vragen passeerden de revue. Na dat gesprek zei Lagerweij tegen me: 'waarom ga jij het zelf niet doen?' Dus kun je zeggen dat eigenlijk van het een het ander kwam. En dat is een van de belangrijkste redenen dat ik nu op die positie zit."

En lees ook nog even het gehalte van de citaten van Iwan zelf (met de 'returns' nog in de tekst, het interview was kennelijk per e-mail gehouden, dan krijg je dat hè...)

Maar achteraf is het makkelijk om de koe...Soms gaat het mis, nou en?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in