Programmablad TeleVizier wordt 'vrouwelijker'
Met ingang van editie 14 (7 april) verschijnt TeleVizier in een vernieuwde vorm.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Art-director Ollie Sassen: “We hebben een poging gedaan om te verbeteren. Dat betekent sterrengerichter dan tevoren en meer plaats voor soaps, series en films. Onze doelgroep zijn vrouwen tussen de dertig en veertig jaar. Daarom hebben we ook het kleurgebruik aangepast. Dus minder knallende kleuren, een strakkere lay-out en met een hoger glamour-gehalte.”
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid