Overslaan en naar de inhoud gaan

Publieke omroep in week 10 op 40 procent, commerciëlen op 44

De publieke tv-zenders behaalden in week 10 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 40 procent. De commerciële zenders hadden samen een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee snoepte de publieke omroep een procentje af van de commerciëlen.De marktaandelen van de commerciële omroepen waren als volgt verdeeld: RTL4 17 procent, RTL5 4 procent (-2 ten opzichte van week 9), Veronica 6 procent. SBS6 had 11 procent (+1), Net 5 5 procent en Fox8 1 procent.

related partner content for mobile comes here

Best bekeken programma was dit keer Studio Sport van afgelopen zondag tussen 19.00 en 20.00 uur. Dat werd bekeken door 2,78 miljoen mensen. Ook het WK Schaatsen deed het goed met 2,305 miljoen kijkers. GTST op woensdag had precies 2 miljoen kijkers. Tussen Kunst en Kitsch (Avro) en hbet maandagse 20.00 uur Journaal completteren de topvijf met beide bijna 1,8 miljoen kijkers. De uitzending van Kaiserslautern-PSV, door SBS6 weggekocht, komt op een zesde plaats met 1,77 miljoen kijkers. De gegevens zijn afkomstig uit het CKO, uitgevoerd door Intomart.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in