Publieke omroep in week 10 op 40 procent, commerciëlen op 44


Daarmee snoepte de publieke omroep een procentje af van de commerciëlen.De marktaandelen van de commerciële omroepen waren als volgt verdeeld: RTL4 17 procent, RTL5 4 procent (-2 ten opzichte van week 9), Veronica 6 procent. SBS6 had 11 procent (+1), Net 5 5 procent en Fox8 1 procent.
Best bekeken programma was dit keer Studio Sport van afgelopen zondag tussen 19.00 en 20.00 uur. Dat werd bekeken door 2,78 miljoen mensen. Ook het WK Schaatsen deed het goed met 2,305 miljoen kijkers. GTST op woensdag had precies 2 miljoen kijkers. Tussen Kunst en Kitsch (Avro) en hbet maandagse 20.00 uur Journaal completteren de topvijf met beide bijna 1,8 miljoen kijkers. De uitzending van Kaiserslautern-PSV, door SBS6 weggekocht, komt op een zesde plaats met 1,77 miljoen kijkers. De gegevens zijn afkomstig uit het CKO, uitgevoerd door Intomart.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid