PR krijgt vat op b-to-b-markt
PR lijkt steeds meer greep te krijgen op de b-to-b markt. In die markt wordt steeds meer communicatiebudget aan PR besteed. Dat blijkt uit…
Het bureau Edelman deed onderzoek onder 300 b-to-b marketing executives en ontdekte dat – ondanks de dalende budgetten – 44 procent de uitgaven aan PR had verhoogd. Volgens 68 procent overtrof de PR-inzet hun verwachtingen ten aanzien van de return on investment. Minder dan 20 procent rapporteerde een daling van de PR-uitgaven.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Om de effectiviteit de meten keek 47 procent naar de groei van de verkoop, 21 procent naar de winst en 14 procent naar de reputatie.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuBron: PRWeek US
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid