Philips treedt op in nieuwe Bond


Philips wil niet zeggen voor hoeveel geld het zich heeft ingekocht. Ook
over de producten bewaart het concern vooralsnog het stilzwijgen. Een woordvoerder zei wel dat het gaat om bestaande en nieuw te ontwikkelen producten van de divisies licht, medische apparaten en huishoudelijke apparaten. ‘De producten zijn op kritieke momenten in de
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSfilm te zien.’ Het elektronicaconcern krijgt ook het recht om met het 'Bond-merk' reclame te maken voor zijn producten. De twintigste Bond-film komt in december van dit jaar uit. Een nieuwe Bond-film is binnen een paar maanden goed voor honderd miljoen bezoekers. Philips viert de deal dan ook als een belangrijk marketingsucces. Vorige week maakte het concern bekend lucratieve deals te hebben gesloten met ’s werelds bekendste sportmerk Nike en 's werelds grootste pc-fabrikant Dell. Door zich aan deze merken te
verbinden, hoopt het concern zijn naamsbekendheid in met name de Verenigde
Staten te vergroten en zich te profileren als hightech-onderneming. (Bron: ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid