Overslaan en naar de inhoud gaan

Ogilvy versterkt de creatieve vloer met Jesse Ridder en Jurriaan van Bokhoven

Bij Ogilvy zal het team op het gehele klantenbestand gaan werken, te beginnen met Center Parcs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het creatieve duo was hiervoor werkzaam bij Energize, waar zij werkten op Samsung, Dr.Oetker China, KPN en ING, waarmee zij de gouden SJP Magneet wonnen.

related partner content for mobile comes here

Daarvoor zat het team bij NRG3 waar ze internationaal bekroond werk maakten voor Electronic Arts en Fight Cancer. Bij Ogilvy zal het team op het gehele klantenbestand gaan werken, te beginnen met Center Parcs. Begin dit jaar werd bekend dat Ogilvy de pitch om het Europese Center Parcs account had gewonnen.

Het team zegt over hun overstap: &;Ogilvy is een gigantisch, wereldwijd netwerk dat voelt als een klein bureau. Dat merk je meteen al in de manier waarop we nu met onze collega’s in Frankrijk samenwerken. Iedereen is vrij om elkaars werk te verbeteren. Moet ook wel, als je ‘The Eternal Pursuit of Unhappiness’ predict; nooit blij zijn met je eigen werk. Wij gaan hier dus heerlijk ongelukkig zijn.&;

ING Next Generation Banking:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in