Overslaan en naar de inhoud gaan

Helen Faasse treedt terug als directeur BVA

Helen Faase verlaat BVA bond van adverteerders per 1 mei. Loïke Stelwagen volgt haar tijdelijk op.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds 2006 was Faasse directeur van de adverteerdersbond.

Faasse: 
‘Aan mijn besluit ligt een turbulente periode in de privésfeer ten grondslag. Ik wil nu meer tijd kunnen besteden aan mijn directe omgeving en kunnen nadenken over een nieuwe stap in mijn carrière na totaal 12 jaar BVA.&

De vertrekkend directeur wordt per 1 mei tijdelijk opgevolgd door Loïke Stelwagen die sinds 2004 in verschillende rollen actief is binnen BVA bond van adverteerders. Onder haar leiding gaat BVA op zoek naar een nieuwe directeur.

related partner content for mobile comes here

Faasse was sinds 2002 in dienst bij BVA bond van adverteerders. Vóór het directeurschap was zij Senior Project Manager en Algemeen Manager. Onder haar leiding kwam de focus steeds meer te liggen op vrijheid van verantwoorde communicatie, met onder andere als resultante de structurele financiering van Stichting Reclame Code, waarmee zelfregulering geborgd is.

Voorzitter Frenkel Denie: ‘Met haar positieve en verbindende geest heeft Helen BVA verder uitgebouwd en een krachtig bureau neergezet. Namens het bestuur wil ik haar bedanken voor haar commitment en alles wat ze voor BVA betekend heeft.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in