Overslaan en naar de inhoud gaan

Nielsen gaat betrokkenheid meten

Steeds minder volstaan bereikcijfers voor adverteerders op zoek naar het beste effect van hun media-inkoop. Meer en meer is de vraag wat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

het nieuwe 'engagement panel' dat Nielsen lanceert om marketeers te voorzien van inforamntie over de betrokkeneheid bij programma's en bij de uitgezonden reclames.

related partner content for mobile comes here

Want deze is de 'GRP van de 21ste eeuw', zo is de gedachte, die onder meer centraal staat bij een congres volgende week van de Advertising Research Foundation in New York.

Hoe meet je in vredesnaam die betrokkenheid? Nielsen zal dat doen door degenen die twee jaar lang in het panel zaten om waarderingen voor programma's door te geven vervolgens ook te gaan opbellen met vragen over hun kijkgedrag en herinnering van reclame en merken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in