Nielsen gaat betrokkenheid meten
Steeds minder volstaan bereikcijfers voor adverteerders op zoek naar het beste effect van hun media-inkoop. Meer en meer is de vraag wat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Mediapost bericht over het nieuwe 'engagement panel' dat Nielsen lanceert om marketeers te voorzien van inforamntie over de betrokkeneheid bij programma's en bij de uitgezonden reclames.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Want deze 'engagement' is de 'GRP van de 21ste eeuw', zo is de gedachte, die onder meer centraal staat bij een congres volgende week van de Advertising Research Foundation in New York.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHoe meet je in vredesnaam die betrokkenheid? Nielsen zal dat doen door degenen die twee jaar lang in het panel zaten om waarderingen voor programma's door te geven vervolgens ook te gaan opbellen met vragen over hun kijkgedrag en herinnering van reclame en merken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid