Nederlandse ceo’s zien reputatie als pijler voor nieuwe groei
Reputatie is volgens veel ceo’s een van de voorwaarden voor groei van Nederlandse ondernemingen. Meer dan een kwart van de Nederlandse…
Dat is te concluderen uit de Strategy Trends 2014, The CEO’s agenda van Berenschot, een jaarlijks onderzoek onder 341 ondernemers, bestuurders en topmanagers. Hierin komt naar voren dat de grootste uitdaging voor de Nederlandse ondernemer komend jaar het vergroten van de afzetmarkt, omzetverhoging en groei is. Maar al vrij snel daarachter komen imago en reputatie naar voren als grootste uitdaging. 28 procent van de Nederlandse ceo’s verwacht zich het meeste bezig te gaan houden met het bewaken en verbeteren van imago en reputatie. Dat is slechts iets minder dan de aandfacht die ceo's verwachten te besteden aan klantloyaliteit, en zelfs nog meer dan het behoud van waardevolle medewerkers.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid