Overslaan en naar de inhoud gaan

MSN-wedstrijd voor online marketingconcepten

MSN komt met de European Creative Awards 2006: een wedstrijd voor digitale concepten. Met deze wedstrijd - tot en met vorig jaar bekend…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MSN hoopt dat bureaus uit heel Europa meedingen met hun meest originele en innovatieve online campagnes van het afgelopen jaar. De inzendingen worden op 28 april 2006 in Londen door een vakjury beoordeeld.

related partner content for mobile comes here

De voorzitter van het jurypanel is creative director Nicke Bergström van FarFar. Dagan Cohen, creative director van Draft en Mark Chalmers, creative director en partner van StrawberryFrog, vertegenwoordigen Nederland.

De MSN European Creative Awards 2006 zijn onderverdeeld in vijf categorieën: consumentenproducten (FMCG), automotive, non-government organisaties, financiële dienstverlening en telecom, media en entertainment. Een zesde award voor de 'Best in Show' campagne, wordt toegekend aan de allerbeste online campagne.

Vijfiten finalisten winnen een geldprijs voor hun organisatie en krijgen een inschrijving voor de 2006 Cannes Cyber Lions Awards, waar MSN worden gesponsord.

Organisaties kunnen zich nu aanmelden voor deelname aan de MSN European Creative Awards 2006 via link. Deadline is 31 maart.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in