MSN-wedstrijd voor online marketingconcepten


MSN hoopt dat bureaus uit heel Europa meedingen met hun meest originele en innovatieve online campagnes van het afgelopen jaar. De inzendingen worden op 28 april 2006 in Londen door een vakjury beoordeeld.
De voorzitter van het jurypanel is creative director Nicke Bergström van FarFar. Dagan Cohen, creative director van Draft en Mark Chalmers, creative director en partner van StrawberryFrog, vertegenwoordigen Nederland.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe MSN European Creative Awards 2006 zijn onderverdeeld in vijf categorieën: consumentenproducten (FMCG), automotive, non-government organisaties, financiële dienstverlening en telecom, media en entertainment. Een zesde award voor de 'Best in Show' campagne, wordt toegekend aan de allerbeste online campagne.
Vijfiten finalisten winnen een geldprijs voor hun organisatie en krijgen een inschrijving voor de 2006 Cannes Cyber Lions Awards, waar MSN worden gesponsord.
Organisaties kunnen zich nu aanmelden voor deelname aan de MSN European Creative Awards 2006 via deze link. Deadline is 31 maart.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid