Mona kiest Alfred
Alfred heeft TBWA en N=5 verslagen in de pitch om het Mona-account van Campina Nederland.
Deze pitch begon in mei, nadat Campina na 13 jaar de samenwerking met Ara Advertising voor Mona had beëindigd. De drie werden gekozen uit een longlist van zes bureaus.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hein Raijmakers, marketingmanager Mona, lichtte in mei toe: ‘Ara heeft een grote bijdrage geleverd aan de groei en de huidige positie van het Mona-merk. De toekomstvisie op het merk vraagt nu echter om een frisse wind.’
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe pitch werd begeleid door Rob Benjamens van BVD. De drie bureaus presenteerden creatief en strategisch werk en ontvangen een pitchvergoeding.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid