
De Telegraaf heeft hiervoor een commerciele partnership gesloten met RouteMobiel voor minsten twee jaar. Op de portal is behalve route-informatie (in samenwerking met EuroCartografie) ook file- en flitsinformatie te vinden.
Komende maandag wordt Onderweg.nl gelanceerd door minister Peijs van Verkeer en Waterstaat. Op termijn wordt de informatie uitgebreid met vaar-, wandel en fietsroutes, maar ook met informatie rondom de routes heen, zoals hotels en restaurants onderweg. De informatie is voor de consument gratis toegankelijk.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comVolgens Marcel Udo, manager De Telegraaf online sales, matcht de doelgroep van automobilisten één-op-één met Telegraaf-lezers. De uitgever heeft de ambitie om binnen twee jaar de meest geraadpleegde mobiliteitsportal te zijn.
Reclamebureau XXS is betrokken geweest de ontwikkeling van de naam en communicatie rondom Onderweg.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee