Mobile Inspiration Conference: de terugblik


Joe Laszlo van IAB US deelde zijn mobiele ervaringen en cases en lichtte ze nog kort toe in het video interview.
Lassi Kurkijarvi, Sanoma’s internationale mobile & innovation director vertelde waarom mobile een marketing en advertising tool is.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVictor Beerthuis, Salesmanager Mobile bij Sanoma, lichtte het belang van het gepresenteerde onderzoek naar de effecten van mobiele campagnes toe. Vier cases werden gepresenteerd: IKEA, Subway, Lenovo en ANWB.
Meer informatie over het mobiele onderzoek lees je in de volgende editie van InBusiness, de B2B Nieuwsbrief van Sanoma.
Jonathan MacDonald, internationale kenner van mobile marketing sloot de middag af met een inspirerend verhaal over de vloeibaarheid van onze wereld.
Presentaties en video-interviews Mobile Inspiration Conference
Kortom, inspiratie te over. Gelukkig is alles in de presentaties na te lezen.
Victor Beerthuis
Lassi Kurkijarvi
Joe Laszlo
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid