Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile Inspiration Conference: de terugblik

[ADV] 5 november organiseerde Sanoma, samen met kennispartner IAB en mediapartner Adformatie, de Mobile Inspiration Conference. Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

van IAB US deelde zijn mobiele ervaringen en cases en lichtte ze nog kort toe in het video interview.

related partner content for mobile comes here

, Sanoma’s internationale mobile & innovation director vertelde waarom mobile een marketing en advertising tool is.

, Salesmanager Mobile bij Sanoma, lichtte het belang van het gepresenteerde onderzoek naar de effecten van mobiele campagnes toe. Vier cases werden gepresenteerd: IKEA, Subway, Lenovo en ANWB.

Meer informatie over het mobiele onderzoek lees je in de volgende editie van InBusiness, de B2B Nieuwsbrief van Sanoma.

, internationale kenner van mobile marketing sloot de middag af met een inspirerend verhaal over de vloeibaarheid van onze wereld.
Presentaties en video-interviews Mobile Inspiration Conference

Kortom, inspiratie te over. Gelukkig is alles in de na te lezen.

Victor Beerthuis

Lassi Kurkijarvi

Joe Laszlo

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in