Overslaan en naar de inhoud gaan

Gratis verkorte versie boek 'QR codes succesvol inzetten!'

Twee maanden geleden heeft MobileMarketing.nl blogger Frans Hendrikx het boek 'QR codes succesvol inzetten!' uitgebracht. Een verkorte…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het boek geeft uitleg en tips en laat zien hoe ook een kleinere onderneming of organisatie effectief kan zijn met QR codes. Hoe de code actief en met succes ingezet kan worden en een volwaardig onderdeel van de marketing- communicatiestrategie kan zijn. Wat zijn de valkuilen? Wat de succesfactoren?

related partner content for mobile comes here

En waar moet je nog meer op letten? Ook worden de kosten, speciale mogelijkheden en tools onder de loep genomen. Tot slot is in deze versie van het boek een aantal praktijkcases die een indruk geven van geslaagde en minder geslaagde campagnes met QR codes.

Frans Hendrikx: “Het is niet de technologie die bepaalt of een QR-campagne succesvol is of niet, maar de creatieve manier waarop u als marketeer de QR code gebruikt om positieve ervaringen voor uw publiek te creëren.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in