Overslaan en naar de inhoud gaan

Clearchannel voegt aan haar outdoor reclame NFC toe

Deze week is als pilotcampagne TicketVeiling van start gegaan op het recent gelanceerde interactieve netwerk van Clear Channel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Clear Channel Hillenaar introduceert hiermee als eerste exploitant een permanent interactief netwerk voorzien van Near Field Communication (NFC) en QR (Quick Response). Het interactieve netwerk biedt adverteerders een directe mogelijkheid tot interactie met passanten. De brug naar mobiel is hiermee werkelijk gelegd. De panelen zijn voorzien van een permanente interactieve tag waarin een NFC chip en een QR code zijn verwerkt. Het netwerk levert bovendien waardevolle rapportages om de effectiviteit te meten, gebaseerd op gegevens zoals tijd, locatie (GPS), type telefoon en provider. NFC en QR maken het mogelijk voor consumenten om met hun smartphone via een simpele ‘tik’ of ‘scan’ informatie uit te wisselen en transacties uit te voeren. De toevoeging van een QR code op de interactieve tag zorgt ervoor dat ook consumenten bereikt worden met een telefoon die nog geen NFC ondersteunt.

related partner content for mobile comes here

Het eerste permanente interactieve netwerk in Nederland biedt 250 vakken op strategische locaties in en nabij drukbezochte winkelgebieden, stations en parkeergarages in grote steden als Amsterdam, Eindhoven, Den Haag, Maastricht en Rotterdam. Het interactieve netwerk biedt een waardevolle aanvulling voor adverteerders en bouwt voort op het bereik en de flexibiliteit van Abri’s. Het verdiept en versterkt de verbintenis met merken en maakt het mogelijk dat outdoor campagnes doelgerichte boodschappen bevatten. Consumenten krijgen hiermee de mogelijkheid om direct te kopen, proberen, delen, zoeken, bekijken en downloaden. De introductie van het interactieve netwerk in Nederland is in navolging van succesvolle introducties in andere Clear Channel metropolen als Londen, Singapore en Sydney.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in