Miljard meer of minder
We zijn met steeds meer, meer online. In de UK, toch wel online koploper in de EU, gaan ze dit jaar met een beetje geluk meer dan £1…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
We zijn met steeds meer, meer online. In de UK, toch wel online koploper in de EU, gaan ze dit jaar met een beetje geluk meer dan £1 miljard spenderen aan online advertising meldt de BBC.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Cijfers van het eerste half jaar van 2005 komen uit op £490 miljoen. Hiermee passeert online advertising, na vorig jaar radio, de online billboard adverts. Televisie is in de UK nog goed voor £4.7 miljard
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Enkele aardige quotes:
Guy Phillipson, IAB UK: "These results have surpassed our expectations"
Paul Pilkington, PricewaterhouseCoopers: "The growth in online advertising is showing no sign of slowing down"
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid