Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald's van good fastfood naar good food fast

McDonald's slaat in 2008 een nieuwe weg in. Onder het motto 'van good fastfood naar good food fast' zet de grootste restaurantketen van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat betekent onder meer uitbreidingen van het menu zoals groente bij het Happy Meal, kleinere verwenburgers, de eerste burger met een bruin broodje en medium salades. Ook vernieuwing van de restaurants, opleiding van medewerkers en duurzaam ondernemen krijgen nog meer aandacht dan voorheen.
Jo Sempels, algemeen directeur van McDonald’s Nederland: ‘De afgelopen jaren hebben we een duidelijke verschuiving opgemerkt in de behoeften van de gasten. Ze zijn bewuster bezig met hun voeding en verwachten daarom kwaliteit op alle fronten en een gevarieerd aanbod bij McDonald's. Daar gaan we nu nog meer dan voorheen op inspelen.'

related partner content for mobile comes here

‘Van good fastfood naar good food fast' draait het niet alleen om onze producten en restaurants. Onze 15.000 medewerkers zijn de belangrijkste schakel in deze strategie, aldus Sempels.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in