Overslaan en naar de inhoud gaan

McCann-Erickson wint EZ-pitch

McCann-Erickson maakt vandaag bekend de pitch voor het ministerie van Economische Zaken gewonnen te hebben. Na de Europese aanbesteding van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Wij hebben een geïntegreerd plan geschreven voor het ministerie van Economische Zaken waarin Reclame, PR en Voorlichting samenkomen,’ zegt Gé Key, Algemeen Directeur van McCann-Erickson Advertising in Amstelveen. ‘In deze tijd is het van belang om breder te denken dan alleen reclame. Geïntegreerde communicatieplannen ontwikkelen en uitvoeren past binnen de strategie van de McCann-Erickson Groep Nederland, waar de verschillende communicatiedisciplines nauw samenwerken en sinds kort valt PR en Voorlichting daar ook onder.’

related partner content for mobile comes here

De start datum van de campagne staat nog niet definitief vast. Dit is afhankelijk van de te nemen beslissingen in de Tweede Kamer. Tijdens het eerste traject van de campagne zal er aandacht besteed worden aan onderzoek binnen de energiemarkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in