Campagne moet pleegzorg bekender maken
De naamsbekendheid van het begrip pleegzorg blijkt in Nederland bedroevend laag. De campagne 'Ouders voor even' moet hier verandering in…
Uit onderzoek van de Stichting Pleegzorg Nederland bleek dat slecht eenderde van de ondervraagden de juiste associatie had bij het woord pleegzorg. Het belangrijkste doel is om meer bekendheid te geven aan de verschillende vormen om voor pleegkinderen te zorgen. Steeds vaker zoekt Pleegzorg bijvoorbeeld pleegouders in de eigen omgeving, bij familie of kennissen. Posters, folders, advertenties en radiospots zijn vanaf 9 september te zien en horen en moeten de pleegzorg meer zichtbaar maken in de samenleving. De stichting zet het campagnemateriaal ook in om nieuwe pleegouders te werven. De actie heeft een multicultureel karakter om ook allochtonen te bereiken (ANP).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid