Overslaan en naar de inhoud gaan

Martijn Sengers stapt over naar 2008

Martijn Sengers (35) verruilt per 1 oktober Euro RSCG 4D voor 2008.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Evenals bij Euro RSCG 4D gaat Sengers bij 2008 aan de slag als creatief directeur. Hij gaat er samenwerken met de creatieve partners Béla Stamenkovits, Ramon Stalenhoef en Mischa Schreuder, en met creatieven Liat Azulay en Jeroen de Korte die recent overstapten van Lowe.
Sengers werkt sinds 2004 voor het bureau voor digital branding. Bram de Rooij, die samen met Martijn Sengers de creatieve directie vormde, zal zelfstandig de creatieve directie blijven voeren over 4D. Samen met De Rooij, was hij onder andere verantwoordelijk voor het veelvuldig bekroonde Volvo’s The Hunt en de online videogame 20Lives voor Nokia. Het tweetal heeft in de periode bij Euro RSCG 4D meer dan twintig nationale en internationale awards gewonnen waaronder Cannes Lions, Epica, Eurobest en New York Festivals.

related partner content for mobile comes here

“Ik kijk met trots terug op wat we tot nu toe met 4D bereikt hebben, maar het is tijd voor mij om verder te kijken”, zo motiveert Sengers zijn overstap.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in