Martijn Sengers stapt over naar 2008
Evenals bij Euro RSCG 4D gaat Sengers bij 2008 aan de slag als creatief directeur. Hij gaat er samenwerken met de creatieve partners Béla Stamenkovits, Ramon Stalenhoef en Mischa Schreuder, en met creatieven Liat Azulay en Jeroen de Korte die recent overstapten van Lowe.
Sengers werkt sinds 2004 voor het bureau voor digital branding. Bram de Rooij, die samen met Martijn Sengers de creatieve directie vormde, zal zelfstandig de creatieve directie blijven voeren over 4D. Samen met De Rooij, was hij onder andere verantwoordelijk voor het veelvuldig bekroonde Volvo’s The Hunt en de online videogame 20Lives voor Nokia. Het tweetal heeft in de periode bij Euro RSCG 4D meer dan twintig nationale en internationale awards gewonnen waaronder Cannes Lions, Epica, Eurobest en New York Festivals.
“Ik kijk met trots terug op wat we tot nu toe met 4D bereikt hebben, maar het is tijd voor mij om verder te kijken”, zo motiveert Sengers zijn overstap.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid