M&M-characters favoriet in de VS
De twee characters van chocolademerk M&M’s zijn in de Verenigde Staten gekozen tot de favoriete reclame-iconen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ze wonnen tijdens een evenement rond een nieuwe Advertising Hall of Fame in New York, georganiseerd door vakblad Advertising Week. Er kon online worden gekozen uit vijf iconen en vijf slogans. Zo’n 600.000 mensen brachten hun stem uit.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De M&M-characters kregen 22 procent van de stemmen, gevolgd door de hier onbekende verzekeringsmascotte Aflac Duck (14%), Mr. Peanut van Planters (10%), de Pillsbury Doughboy (9%) en Tony the Tiger voor Kellogg's Frosted Flakes (6%).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOok de pay-off ‘Melts in your mouth, not in your hands’ van M&M’s won. De slogan werd precies 50 jaar geleden voor het eerst gebruikt en bedacht door Ted Bates Worldwide agency (Brandrepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid