Overslaan en naar de inhoud gaan

Aerden naar Sanoma Men’s Magazines

Creatief directeur van uitgeverij Credits Media, Onno Aerden (37), stapt over naar Sanoma Men's Magazines.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij gaat er de hoofdredactie voeren over het tijdschrift 'Man of all Seasons'. Ook ontwikkelt Aerden met uitgever Sandra Dol het uitgeefplan voor een nieuwe titel. Aerden start op 1 november in Zuidoost.

related partner content for mobile comes here

Aerden is sinds 2000 creatief directeur bij Credits Media, en hoofdredacteur van de publiekstitels 'Society Quarterly' en 'Leven in Frankrijk'. ‘Na een heel goede periode bij Credits Media, wordt het nu tijd voor nieuwe projecten’, aldus Aerden. ‘Society Quarterly hebben we succesvol omgedoopt van een sponsored magazine in een publieksblad. Ook de lancering van Joie de Vivre was een succes.’

Over de opvolging van Aerden verwacht Credits Media snel te kunnen berichten.

Lifestyle-titel 'Man of all Seasons', voorheen kwartaalblad, gaat per januari naar een tweemaandelijkse frequentie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in