KPN en KLM adverteerder bij ON
KPN en KLM gaan adverteren op ON, het interactieve communicatieplatform dat in december start in 100 horeca-outlets in Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Naar verwachting breidt dit aantal zich in 2006 uit tot 600 locaties. Het bedrijf ON is in
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
mei van dit jaar opgericht op initiatief van Sony Nederland, Heineken en New Business Generation.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet betreft voor KLM een pilot waarin de toegevoegde waarde van het medium voor het merk wordt getoetst. ON biedt via diverse technologieën zoals digitale schermen, sms/mms en WiFi hotspot, content en communicatie aan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid