Klachtenregen over online aankopen
Het aantal klachten bij de Stichting Consumenten Informatie Punt (SCIP) voor grensoverschrijdende geschillen is het afgelopen jaar met 40…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In een groot aantal gevallen is een niet goed verlopen internetaankoop bij een Duits bedrijf de oorzaak van het conflict. ‘Het gaat dan veelal om elektronica zoals digitale foto en filmapparatuur, een dvd-speler of computeronderdelen’, licht mr. J. Nijgh van het SCIP toe.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In veel gevallen zijn consumenten ontevreden over het product, is er sprake van een verkeerd geleverde of onvolledige bestelling of is de elektronica niet meer leverbaar terwijl de website anders vermeldt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDat staat in het vandaag te verschijnen jaarverslag van de SCIP.
Bron: Telegraaf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid