Kinnik: nieuw merk binnen geestelijke gezondheidszorg
GGZ Friesland Jeugd wilde zijn profiel in de markt beter aan te laten sluiten met haar aanbod. Om dat te bewerkstelligen werd samenwerking gezocht met BR-ND voor de introductie van Kinnik. Het is een merk dat voorkeur creëert bij kinderen, ouders, verzorgers en verwijzers en richting moet geven aan de voortdurende vernieuwing in de organisatie.
Uit onderzoek naar de organisatie-identiteit en naar de drijfveren van ouders, verzorgers en verwijzers bleek één gezamenlijk doel: het kind zo goed en normaal mogelijk te laten ontwikkelen. De missie van Kinnik is dan ook om te helpen het beste uit het kind halen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaIn de merkidentiteit van Kinnik is gekozen voor de wereld van het kind, meldt BR-ND: 'Kinnik staat voor vriendelijk en open, maar ook voor lef en durf. We hebben gekozen een karakter te creëren, omdat kinderen in die situatie het meest hebben aan een goede vriend. Een vriend die er voor je is en waar je alles tegen kunt zeggen, hoe confronterend ook. In de naam Kinnik zit het woord ‘kind’ tweemaal verstopt: van voor naar achter en van achter naar voor.'
De andere boodschap in de naam is ‘Kunnen wat je kan’: in Kinnik zit namelijk het Friese ‘Kin ik’ (in het Nederlands: ‘kan ik’) opgesloten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid