Overslaan en naar de inhoud gaan

Kinnik: nieuw merk binnen geestelijke gezondheidszorg

In samenwerking met GGZ Friesland Jeugd ontwikkelde BR-ND de merkstrategie, de naamgeving en het design van Kinnik, een nieuw merk binnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

GGZ Friesland Jeugd wilde zijn profiel in de markt beter aan te laten sluiten met haar aanbod. Om dat te bewerkstelligen werd samenwerking gezocht met BR-ND voor de introductie van . Het is een merk dat voorkeur creëert bij kinderen, ouders, verzorgers en verwijzers en richting moet geven aan de voortdurende vernieuwing in de organisatie.

related partner content for mobile comes here

Uit onderzoek naar de organisatie-identiteit en naar de drijfveren van ouders, verzorgers en verwijzers bleek één gezamenlijk doel: het kind zo goed en normaal mogelijk te laten ontwikkelen. De missie van Kinnik is dan ook om te helpen het beste uit het kind halen.

In de merkidentiteit van Kinnik is gekozen voor de wereld van het kind, meldt BR-ND: 'Kinnik staat voor vriendelijk en open, maar ook voor lef en durf. We hebben gekozen een karakter te creëren, omdat kinderen in die situatie het meest hebben aan een goede vriend. Een vriend die er voor je is en waar je alles tegen kunt zeggen, hoe confronterend ook. In de naam Kinnik zit het woord ‘kind’ tweemaal verstopt: van voor naar achter en van achter naar voor.'

De andere boodschap in de naam is ‘Kunnen wat je kan’: in Kinnik zit namelijk het Friese ‘Kin ik’ (in het Nederlands: ‘kan ik’) opgesloten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in