Mobiel uit de kunst!
Kunst en Mobile Advertising gaan goed samen. Diverse buitenlandse musea hebben reeds een mobiele website of applicatie. Het Stedelijke Museum te Amsterdam is momenteel zelfs met een Layar project bezig om met Augmented Reality meer bezoekers uit de doelgroep 18-29 jaar te trekken Zie Hier.
De mobiel is een goede manier om awareness te creëren bij een (nieuwe) doelgroep voor musea of exposities, maar ook (buitenlandse) bezoekers kunnen via hun mobiele device ter plekke extra informatie of vertalingen vinden over het tentoongestelde.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Hier enkele voorbeelden van musea op een leuke manier inzetten:
American Museum of Natural History
Museum of London
Musée du Louvre
Brooklyn Museum
Graphic Design Museum Breda
Museum of Modern Art
Blyk kunstwerk @ Blyk NL Office
Blog by Richard Otto ©
Blog by Richard Otto ©
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid