Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobiel uit de kunst!

Kunst en Mobile Advertising gaan goed samen. Diverse buitenlandse musea hebben reeds een mobiele website of applicatie. Het Stedelijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kunst en Mobile Advertising gaan goed samen. Diverse buitenlandse musea hebben reeds een mobiele website of applicatie. Het Stedelijke Museum te Amsterdam is momenteel zelfs met een Layar project bezig om met Augmented Reality meer bezoekers uit de doelgroep 18-29 jaar te trekken Zie

related partner content for mobile comes here

De mobiel is een goede manier om awareness te creëren bij een (nieuwe) doelgroep voor musea of exposities, maar ook (buitenlandse) bezoekers kunnen via hun mobiele device ter plekke extra informatie of vertalingen vinden over het tentoongestelde.

Hier enkele voorbeelden van musea op een leuke manier inzetten:





Blyk kunstwerk @ Blyk NL Office

Blog by Richard Otto ©

Blog by Richard Otto ©

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in