Overslaan en naar de inhoud gaan

Keurmerk Thuiswinkel Waarborg meest betrouwbaar

Ruim 90 procent van de consumenten hecht waarde aan een keurmerk voor webshops. 68 Procent vindt het keurmerk Thuiswinkel Waarborg het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit het keurmerkonderzoek van product- en prijsvergelijker in opdracht van consumentenmagazine Check onder 1425 respondenten. De belangrijkste reden voor een keurmerk is, zo blijkt uit het onderzoek, dat het 'een stukje vertrouwen' geeft.

related partner content for mobile comes here

Ben Kerkhof, directeur Vergelijk.nl: ‘Consumenten vinden het prettig dat ze ergens kunnen aankloppen als er iets mis gaat met de bestelling. Echter, niet alle keurmerken zijn even betrouwbaar. Sterker nog, er zijn momenteel zoveel keurmerken dat de consument door de bomen het bos niet meer ziet.’ In 2008 zijn er drie nieuwe keurmerken bij gekomen: DigiKeur, MKB Keurmerk en Thuiswinkel Keurmerk. Dit terwijl reeds vier keurmerken bekend waren: mkbOK, Qshops, Thuiswinkel Waarborg en Webshop Keurmerk.

Naast het belang van een keurmerk hechten de online shoppers veel waarde aan elkaars mening. Ze lezen winkelbeoordelingen van andere consumenten voor ze het product al dan niet aanschaffen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in