Overslaan en naar de inhoud gaan

Joe la Pompe déjà vu in Cannes (4)

Niet zo originele pareltjes van Cannes Lions 2015, opgespoord door Joe la Pompe.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het origineel: Davivienda Bank &;Barcelona/Bogota. So far, so close&; uit 2007. Bureau: Leo Burnett, Colombia

related partner content for mobile comes here

Minder origineel: Germanwings &;Cologne/London&; uit 2015, Outdoor Bronze bij Cannes Lions 2015. Bureau: Grey, Duitsland

Minder origineel: Western Union Money Transfer uit 2008, Bronze Lion bij Cannes Lions 2008. Bureau: Saatchi & Saatchi, Vietnam

Het origineel: Cachantun Mineral Water &;Light Gas&; (de o&;s ontbreken in de copy en drijven als druppels) uit 2001. Bureau: Lowe 180 Santiago, Chili

Minder origineel: Alka Seltzer uit 2015, Press Bronze bij Cannes Lions 2015. Bureau: BBDO Mexico, Mexico

Deze twee voorbeelden komen uit het artikel &;Déjà vu in Cannes&; in Adformatie /15. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in