Overslaan en naar de inhoud gaan

Eurofiber naar Carat Amsterdam

Het mediabureau gaat Eurofiber in Nederland en België voorzien van expertise op het gebied van mediaresearch, -strategie, -planning,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De aanbieder van hoogwaardige digitale infrastructuur koos na een oriëntatie voor Carat. Over het netwerk van Eurofiber gaat 50 procent van al het mobiele communicatieverkeer in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Over de keuze voor Carat zegt Jeanine van der Vlist, commercial director van Eurofiber: &;We hechten veel belang aan de samenwerking met een mediabureau omdat ze een belangrijke rol spelen in de uitvoering van onze communicatiestrategie. Al sinds het begin van het proces zijn wij onder de indruk van de professionaliteit en de inzichten van Carat. Vooral de kennis van onze zakelijke doelgroep en het commitment dat ze uitspreken, waren doorslaggevend in de keuze voor Carat.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in