Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans van der Togt geeft Tele 2 TV Advies

Mensen kijken volgens de provider slechts naar 11 zenders en wil daar nu op inspelen met TV Light.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tele2 wil als eerste de trend doorbreken van steeds grotere tv-pakketten met de introductie van TV Light, het kleinst mogelijke tv-pakket &;zonder vetrandjes&; met alleen de 20 meest populaire zenders.

related partner content for mobile comes here

Op 22 juni stemde staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap Sander Dekker in met een onderzoek naar meer keuzevrijheid voor consumenten bij het samenstellen van hun tv-pakket. Tele2 is een groot voorstander van dit initiatief, zegt directeur consumentenmarkt Fedor Hoevenaars: &;Onze droom is om klanten à la carte televisie aan te kunnen bieden, met echt alleen de zenders die je daadwerkelijk kijkt. Met TV Light zetten wij nu de eerste stap in die richting en bieden wij onze klanten het kleinst mogelijke pakket wat binnen de huidige wet mogelijk is.&;

Tele2 begint ook een campagne om Nederlanders bewust te maken van hun eigen kijkgedrag. De populairste Nederlandse omroeper van de jaren ‘80 en ‘90, Hans van der Togt, helpt Nederland bij het maken van een bewuste keuze in het woud van series, sitcoms, films en talkshows. 

Daarnaast kunnen bezoekers terecht op een speciale ;Tele2 TV Advies&;-site, waar ze de commercial en enkele extra &;retro&; aankondigingen van Van der Togt kunnen bekijken. Ook kunnen bezoekers zelf aankondigingen downloaden en toevoegen aan hun eigen filmpjes.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Opdrachtgever: Cilesta van Doorn, directeur Brand & Communication Tele2 Nederland
Concept, Copy & Artwork: Creative Studio Tele2, Jayne Travis, Simon de Coninck & Kea Dunant
Productie & development: Code d’Azur, Alexandra Psalti  
Ster: Hans van der Togt
Media Partner: iProspect, Nick van der Voorst

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in