Overslaan en naar de inhoud gaan

Jamie Oliver en Bacardi beginnen Drinks Tube

Met informatie over cocktails voor de thuismixoloog.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jamie Oliver , de beroemde chef-kok en zakenman, heeft samen met Bacardi een YouTube- kanaal genaamd Drinks Tube gelanceerd. Het nieuwe kanaal is een ‘zuster’ van Jamie Olivers bestaande Food Tube. Het is gericht op consumenten die online op zoek zijn naar informatie over cocktails.

related partner content for mobile comes here

Bacardi heeft daarvoor een driejarige overeenkomst gesloten met het Jamie Oliver Groep om in co-creatie  content te maken over de merkambassadeurs van Bacardi, mixologen , barmannen en het aanbod van producten, onder meer de Bacardi rum, Grey Goose wodka , Dewar&;s whisky, Bombay Sapphire gin en Martini vermouth.

Het partnerschap zal ook maandelijks aandacht in Jamie Magazine en op jamieoliver.com, te beginnen met een reeks van ‘Italiaanse’  recepten van Giuseppe Gallo , Martini&;s global brand ambassador.

Daarnaast zal Bacardi aandacht schenken aan de nieuwe cocktailmenu&;s in de 33 Italiaanse restaurants van Jamie Oliver.

Oliver: ‘We willen iedereen met de passie inspireren om avontuurlijker te zijn en ze te laten beseffen dat we allemaal &;thuis-mixologen&; kunnen zijn.’

Hoewel Bacardi is de exclusieve partner is voor het kanaal, kunnen er ook andere partners meedoen aan het cocktailkanaal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in