Zes Nederlandse winnaars bij de Webby Awards
De oogste bij de 18e editie van de Webby's: drie Webby Awards en drie People's Voice Winners.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Nederlandse winnaars van de 18de editie van de Webby Awards zijn:
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
- Ministry of World Domination met KLM Social Care (Social / General Excellence Categories / Customer Service)
- Black Magic Marker met The Second World War in 100 objects (Websites - Society / General Website / Cultural Institutions)
- ACHTUNG! met GTI Bannerbahn (Interactive Advertising & Media / Campaign Categories / Banner Campaigns)
Daarnaast werden drie campagnes bekroond door het publiek, de zogeheten People's Voice Winners. Dat zijn:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS- Ogilvy & Mather Amsterdam met Your Story (Interactive Advertising & Media / Websites, Micro Sites, and Rich Media / Financial Services & Insurance)
- Keplar Agency met Google, Armada, Point Blank, DJ Mag: Academy of Electronic Music (Social / Social Content and Marketing / Arts & Culture)
- DDB & Tribal Worldwide, Amsterdam met KLM - Space (Interactive Advertising & Media / Websites, Micro Sites, and Rich Media / Tourism ∓ Leisure)
De nominaties van dit jaar zijn hier te vinden. Volg de Webby's op ilovethewebbys.com.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid