Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe verbind je zzp’ers aan een koffiezaak?

Trendsactive bedacht een concept voor Coffee Company: In Good Company.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Trend

related partner content for mobile comes here

Flexwerken, het nieuwe werken en de enorme groei aan zzp’ers, hebben er aan bijgedragen dat koffietentjes als paddenstoelen uit de grond schieten. Veel mensen werken buiten de deur, maar zijn niet gebonden aan een specifieke locatie. Dit zorgt voor een grote groep potentiële consumenten die je moeilijk aan jouw zaak kunt binden: met goede koffie, gratis wifi en een eigen laptop kun je als zzp’er overal aan de slag. 

Probleem

Hoe verbind je flexibele zzp’ers aan een koffiezaak, in dit voorbeeld Coffee Company?

Oplossing

Door vanuit Coffee Company een In Good Company-netwerk te vormen, ontstaat er voor eenpitters een reden verbonden te zijn aan Coffee Company. In dit concept wordt een professioneel online netwerk gevormd door de zzp’ers die in Coffee Company-vestigingen werken.

Anderen kunnen zien wie in welke locatie aan het werk zijn en welke kennis deze personen te bieden hebben. 

Door kleine evenementen als borrels en workshops voor zzp’ers te koppelen aan In Good Company, vergroot je de binding met de specifieke locatie en wordt het waardevol lid te zijn van het In Good Company-netwerk.

is een trendinterpretatiebureau dat sociaal-culturele trends door vertaalt naar businessoplossingen voor merken en organisaties. Dat doet het elke maand in Tijdschrift voor Marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in