Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken, Happy Tosti en Milieuwerk richten Social Capital op

Social Capital verbindt werknemers met een zichtbare of onzichtbare arbeidsbeperking aan partners van Heineken.
Jasper Kool (Happy Tosti), David Jansen (Mileuwerk), Marc Josephus Jitta en Gerrit Keen (HEINEKEN Nederland)
Jasper Kool (Happy Tosti), David Jansen (Mileuwerk), Marc Josephus Jitta en Gerrit Keen (Heineken Nederland)
Jasper Kool (Happy Tosti), David Jansen (Mileuwerk), Marc Josephus Jitta en Gerrit Keen (HEINEKEN Nederland)
Jasper Kool (Happy Tosti), David Jansen (Mileuwerk), Marc Josephus Jitta en Gerrit Keen (Heineken Nederland)

Heineken Nederland, Happy Tosti en Milieuwerk zijn een samenwerking aangegaan onder de naam Social Capital. Heineken: ‘Social Capital is een jong en ambitieus bedrijf, ontstaan vanuit een gedeelde visie van de drie partijen: zoveel mogelijk mensen met een zichtbare of onzichtbare arbeidsbeperking een betaalde baan bieden bij de partners van Heineken in de horeca en facilitaire dienstverlening.’

related partner content for mobile comes here

Mooie kans

Marc Josephus Jitta, directeur out of home bij Heineken, zegt dat juist nu de minder sterke arbeidsgroepen hard worden geraakt. ‘Vorig jaar raakten we in gesprek met Happy Tosti en Milieuwerk. Twee organisaties die al lange tijd bezig om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een mooie werkplek te bieden. Maar we zijn er nog lang niet in Nederland. Happy Tosti en Milieuwerk hebben de kennis en ervaring in het detacheren, begeleiden en coachen van deze specifieke doelgroep in de horeca. Heineken heeft de sterke relaties en het netwerk. Deze unieke combinatie zien we als een mooie kans om meer mensen te helpen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in