Overslaan en naar de inhoud gaan

Opleidingsinstituten SRM en LECTRIC gaan officieel samen onder de naam SRM

Vanaf vandaag gaan de opleidingsinstituten officieel samen onder de naam SRM
SRM

SRM biedt vakopleidingen en trainingen voor beginnende én ervaren professionals binnen de (online) communicatie, (online) marketing en marketingcommunicatie. In de opleidingen van SRM staan de competenties en vaardigheden centraal die jou aantoonbaar beter laten presteren in je huidige functie of een volgende.

Lees meer

De ontwikkelingen in het marketing en communicatie vakgebied gaan razendsnel. Nieuwe inzichten, tools, vaardigheden en gerichte kennis zijn nodig om up-to-date te blijven. SRM vindt het belangrijk om ontwikkeling en een leven lang leren te stimuleren om zo het vakgebied én de professionals die hierin werken verder te helpen. Niet alleen in onze lessen, maar ook via Adformatie en events willen we je kennis en inzichten aanrijken om je vak vooruit te blijven.

Lees minder
Opleidingsinstituten SRM en LECTRIC gaan samen als SRM
Opleidingsinstituten SRM en LECTRIC gaan samen als SRM

Na een intensieve samenwerking sinds begin dit jaar tussen opleiders LECTRIC en SRM, zal LECTRIC vanaf 1 juli samengaan met SRM onder de naam SRM. Voor beide partijen is dit een logische stap: zowel LECTRIC als SRM biedt opleidingen aan voor (online)marketing- en communicatieprofessionals die alles uit hun carrière willen halen.

LECTRIC is specialist op het gebied van korte, praktijkgerichte trainingen, met name in de online marketing en communicatie, terwijl SRM de specialist is op het gebied van de zwaardere door de branche erkende vakopleidingen voor marketing- en communicatieprofessionals. Inmiddels is online marketing zo geïntegreerd in alle disciplines van het vakgebied, dat we dezelfde doelgroepen willen aanspreken. Zo valt er synergie te behalen tussen de experts die zich inzetten voor SRM en LECTRIC en bieden we samen een nog completer en eigentijdser aanbod.

Wat verandert er?

Vanaf september biedt SRM alle opleidingen en trainingen van LECTRIC aan naast het bestaande aanbod van SRM. Het aanbod dat voorheen bij LECTRIC te volgen was, is te herkennen aan het ‘powered by LECTRIC’-logo. De nieuwe vakopleidingen en trainingen die door deze samenwerking tot stand zijn gekomen, zijn ook aan dit label te herkennen. Ook de LECTRIC-trainers, die gemiddeld met een 8,7 beoordeeld worden, komen de deelnemers weer tegen als ze een training of opleiding bij SRM volgen. Zij staan voortaan bij SRM voor de klas, naast de huidige SRM-docenten die natuurlijk aan SRM verbonden blijven.

Werken als één team

SRM-directeur Maarten Nijboer legt uit: “De synergie bij het samenwerken smaakte naar meer, daarom hebben we besloten om nu samen verder te gaan. We gaan echt werken als één team en dat gaan onze deelnemers direct merken. Op deze manier zijn wij de enige partij die opleidingen uit het gehele vakgebied aanbiedt. Als ik denk ‘ik kan niet wachten deze opleiding te volgen’, dan weet je dat je op de juiste weg zit.”

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

SRM

SRM biedt vakopleidingen en trainingen voor beginnende én ervaren professionals binnen de (online) communicatie, (online) marketing en marketingcommunicatie. In de opleidingen van SRM staan de competenties en vaardigheden centraal die jou aantoonbaar beter laten presteren in je huidige functie of een volgende.

Lees meer

De ontwikkelingen in het marketing en communicatie vakgebied gaan razendsnel. Nieuwe inzichten, tools, vaardigheden en gerichte kennis zijn nodig om up-to-date te blijven. SRM vindt het belangrijk om ontwikkeling en een leven lang leren te stimuleren om zo het vakgebied én de professionals die hierin werken verder te helpen. Niet alleen in onze lessen, maar ook via Adformatie en events willen we je kennis en inzichten aanrijken om je vak vooruit te blijven.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in