
De organisatie is in handen van Peter Strating, die eerder de inhaakcompetities Gouden Schaats (elfstedentochten) en de Gouden Voorzet (EK, WK voetbal) organiseerde. Hij werkt samen met De Telegraaf, IP/RTL4, Publex City Marketing, Leads Communicatie en Leads PR en Adformatie. Los van de aandacht in de media zelf zullen ook adverteerders proberen het huwelijk ‒ en daarvoor al de verloving ‒ op ludieke wijze ter eigen promotie aan te wenden, is de verwachting van Strating. Hij werkt nu aan het samenstellen van de jury. Gejureerd zal worden in de categorieën rtv, dagblad- en tijdschriftadvertenties, buitenreclame, dm en sp en geïntegreerde campagnes. Het DMSA zal, via een deeljury, een speciale ‘Royal Esprix’ toekennen aan de beste dm/sp inzending. Verder kan ook het publiek straks via een speciale internetsite meestemmen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid