‘Gouden Kroon’-prijs voor beste huwelijksinhakers
De organisatie is in handen van Peter Strating, die eerder de inhaakcompetities Gouden Schaats (elfstedentochten) en de Gouden Voorzet (EK, WK voetbal) organiseerde. Hij werkt samen met De Telegraaf, IP/RTL4, Publex City Marketing, Leads Communicatie en Leads PR en Adformatie. Los van de aandacht in de media zelf zullen ook adverteerders proberen het huwelijk ‒ en daarvoor al de verloving ‒ op ludieke wijze ter eigen promotie aan te wenden, is de verwachting van Strating. Hij werkt nu aan het samenstellen van de jury. Gejureerd zal worden in de categorieën rtv, dagblad- en tijdschriftadvertenties, buitenreclame, dm en sp en geïntegreerde campagnes. Het DMSA zal, via een deeljury, een speciale ‘Royal Esprix’ toekennen aan de beste dm/sp inzending. Verder kan ook het publiek straks via een speciale internetsite meestemmen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid