Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Gouden Kroon’-prijs voor beste huwelijksinhakers

Er wordt gewerkt aan de Gouden Kroon-competitie, een speciale jurering van media-inhaakactiviteiten op de verloving en het huwelijk van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De organisatie is in handen van Peter Strating, die eerder de inhaakcompetities Gouden Schaats (elfstedentochten) en de Gouden Voorzet (EK, WK voetbal) organiseerde. Hij werkt samen met De Telegraaf, IP/RTL4, Publex City Marketing, Leads Communicatie en Leads PR en Adformatie. Los van de aandacht in de media zelf zullen ook adverteerders proberen het huwelijk ‒ en daarvoor al de verloving ‒ op ludieke wijze ter eigen promotie aan te wenden, is de verwachting van Strating. Hij werkt nu aan het samenstellen van de jury. Gejureerd zal worden in de categorieën rtv, dagblad- en tijdschriftadvertenties, buitenreclame, dm en sp en geïntegreerde campagnes. Het DMSA zal, via een deeljury, een speciale ‘Royal Esprix’ toekennen aan de beste dm/sp inzending. Verder kan ook het publiek straks via een speciale internetsite meestemmen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in