Overslaan en naar de inhoud gaan

Goede cijfers Britse bureaus

Vorig jaar hebben Britse PR-bureaus meer dan een half miljard pond verdiend, zo becijferde PRWeek. Dat betekent een groei van 21 procent…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De dotcomsector en de talloze acquisities stimuleerden de bureau-inkomsten. Weber Shandwick Worldwide haalde in 2000 het meeste geld binnen, gevolgd door Citigate Dewe Rogerson en Bell Pottinger Communications.

related partner content for mobile comes here

Het aantal werknemers van de PRWeek Top 150-bedrijven steeg met 17 procent tot 8.500, terwijl het aantal cliënten met tien procent groei de 7.100 oversteeg. Het snelst groeiende bureau van vorig jaar was Gnash Communications, waarvan het inkomen steeg met 154 percent. Met name de klanten uit de vorig jaar nog gelukkige dotcomsector waren hiervoor verantwoordelijk. (bron: PR Week UK)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in