'God straft Unilever om 7 Sins’
Volgens de organisatie is er een direct verband tussen de introductie van deze ijsjes in 2003 en de slechte prestaties van Unilever daarna, schrijft Zibb.
'Wij zijn God niet. Maar voor wie de Bijbel kent, is het duidelijk dat de keuze van Unilever niet een weg is die eerbied en respect toont voor Hem die alles geschapen heeft en de wereld in Zijn hand houdt. Als Unilever graag zou zien dat het beter gaat met het bedrijf, zoek dan uw heil niet in een nieuwe structuur of nieuwe bezuinigingen, maar erken dat u fout bent geweest met de campagne van Magnum 7 Sins.'
Unilever zoekt ook met andere campagnes de grens op, zoals met Axe, vindt CFT. 'Je zoekt iets dat aanspreekt, fascineert en prikkelt. Soms wijkt dat wat af van de geijkte paden', zegt een woordvoerder van Unilever in het Nederlands Dagblad. 'Wat je ook doet, er zijn altijd mensen die er meer of minder blij van worden.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid