Overslaan en naar de inhoud gaan

'God straft Unilever om 7 Sins’

De christelijke organisatie CFT (Christenen voor de waarheid) zegt dat de problemen van Unilever door goddelijk ingrijpen komen. CFT wil…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de organisatie is er een direct verband tussen de introductie van deze ijsjes in 2003 en de slechte prestaties van Unilever daarna, schrijft Zibb.
'Wij zijn God niet. Maar voor wie de Bijbel kent, is het duidelijk dat de keuze van Unilever niet een weg is die eerbied en respect toont voor Hem die alles geschapen heeft en de wereld in Zijn hand houdt. Als Unilever graag zou zien dat het beter gaat met het bedrijf, zoek dan uw heil niet in een nieuwe structuur of nieuwe bezuinigingen, maar erken dat u fout bent geweest met de campagne van Magnum 7 Sins.'

related partner content for mobile comes here

Unilever zoekt ook met andere campagnes de grens op, zoals met Axe, vindt CFT. 'Je zoekt iets dat aanspreekt, fascineert en prikkelt. Soms wijkt dat wat af van de geijkte paden', zegt een woordvoerder van Unilever in het Nederlands Dagblad. 'Wat je ook doet, er zijn altijd mensen die er meer of minder blij van worden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in