Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden MOAwards bekend

De genomineerden voor de MOAwards zijn bekend. Op 18 juni 2009 worden de awards uitgereikt aan onderzoekers, onderzoekbureaus en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de categorie Marktonderzoekbureau van het jaar 2009 zijn genomineerd: Blauw Research, Ferro MCO, Mare Research, Ruigrok|NetPanel en Synovate. De belangrijkste criteria voor de jury waren hoe het bureau zich op opvallende wijze heeft gemanifesteerd en/of het marktonderzoek goede diensten heeft bewezen.

related partner content for mobile comes here

In de categorie Bedrijfsonderzoeker van het jaar 2009 zijn genomineerd: Alex Vos, Ziggo, Jorrit Lang, ING Retail Nederland en Wim van der Noort, RVD. In de categorie Bureauonderzoeker van het jaar 2009 zijn genomineerd: Christophe Vergult, InSites Consulting, Marnix van Gisbergen, De Vos & Jansen en Gert Schouten, RSVO.

In de categorie Wetenschapsprijs van het jaar 2009 zijn de volgende artikelen genomineerd: A. van Meurs, R. van Ossenbruggen en L. Nekkers, ‘Rotte appels? Controle op kwaliteit van antwoord- gedrag in het Intomart GfK online panel’, M. Bügel, A. Buunk en P. Verhoef, ‘Een vergelijking van klantenbinding in vijf branches aan de hand van het psychologisch investeringsmodel’ en M. Dijksterhuis en S. Velders, ‘Voorspellen van switchgedrag in een markt met lage mobiliteit’.

De prijs voor de 'SPSS Feedback Innovatie Award' wordt door SPSS uitgereikt aan een bedrijf dat zich in het afgelopen jaar op positieve, opvallende en innovatieve wijze gemanifesteerd heeft op het structureel inzetten van feedback ter verbetering van bedrijfsprocessen. De genomineerden zijn RTL Nederland/InSites Consulting, Agis/2Gather en Publicis Consultants.

Tijdens een feest in Beachclub Vooges te Zandvoort worden de winnaars van de MOAwards bekendgemaakt. De uitreiking van de MOAwards is een initiatief van de MOA, Center for Marketing Intelligence & Research.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in